Friday 3 May 2013

MY HOBBIES my income..

i like baking..cakes especially...berguru dgn SIS LEA...dan buku...dan itu antara sumber kewanganku...yg selalu mendpt order kek red velvet n various types of mufin..org kata klau kita membuat sesuatu dgn penuh keikhlasan..insya Allah...akan membuahkan hasil..

tp yg selalunya aku jamu je kengkawan..itu memang sikap aku..x suka berkira..klau de rezeki kongsi sama2..insyaAllah berkat hidup aku..

 

ntah masa bila aku stat baking ya...ermmm dulu masa time muda remaja..la ni tua dah ke..pada usia je la..hihihi..bila time nak raya aku selalu bakar kek while my sister yg mcm adik aku coz dia tu kecik...akan buat biskut..aku x suka buat biskut coz lambat nk tunggu siap..jenuh sampai terlena la..klau kek pukul2 bakar..semudah abc..iye ke..buat wit teknik..

then bila ada pakwe...arwah hubby aku le..tu sorg je pakwe yg ado...SETIA beb...rajin gak baking..nk bagi rasa hasil keje sendiri aka ambik ati le..

what i m looking now in baking is more technique in decorations..


jauh perjalanan luas permandangan..

No comments:

Post a Comment