Wednesday 24 April 2013

KURUS

amat sentap klau sebelum ni org kata..huiii gemoknya hg..aku rasa macam nk pijak2 org yg cakap mcm tu..huhuhu..klau aku gemok pun aku sihat..x de sebrg penyakit..except migraine ler..Alhamdulillah Allah sentiasa melindungi insan hina ini dari penyakit yg memudaratkn..ni picture aku last year..see how chubby I am..at ths time berat more than 90 kgs
 
yg bawah ni plak ths yr...cun ke...Alhamdulillah..kecantikan itu hanya secara luaran sahaja..yg x bisa kekal lama..makin meningkat usia makin ketara kedut-kedut di wajah..

 
I don't know why but I like ths both picture a lot..but..huhuhu..until now x dpt lg org yg sesuai menggantikan arwah suami tercinta..terlalu memilih barangkali..iye ke..byk yg nk dipikir..anak2..diri sendiri..ada yg ndak aku yg jual mahal..nk carik yg mcmne ntah...pada aku..bkn rupa paras yg aku lihat mahupun harta..
cite bab kurus x abih lg nih..last yr my staff recommend one product ni..ACAIBERRY..Alhamdulillah dh more than 10kg aku losing my weight..ths is my new me..
cun tu idak tp manis tu ado..muahahaha..puji diri sendiri

No comments:

Post a Comment